Tuesday, September 14, 2021

ავტ. მამუკა ოჩიაური

 მშვენიერი ხარ, ქალშავო

გულს ჩამივარდი დარდადა მუდამ მსურს ფიქრი ავშალო. შენსკენ ვიარო მარდადა სულ დაგკოცნიდი მალულად მზევ ,მათბობელო მუდამა უგულო რად ხარ ქალშავო არ გესმის ჩემი მუდარა.

როცა ჩამოთოვს მთებზე თოვლის ფანტელებს თეთრად და ბარის სავალ გზებზე გავყვებით ორნი ერთად მერე შენ ნახავ მერე თვალს წამონთებულს მზერით მე ვფიქრობ დამიჯერებ რომ მოვიხიბლე შენით

მე შენი ტრფობით ვიწვები ვერ მიგახვედრე ვერა ფეხქვეშ მეცლება მიწები ტრფობის ქარ -ცეცხლის მჯერა

მე შენი ტრფობით ვიწვები ვერ მიგახვედრე ვერა ფეხქვეშ მეცლება მიწები ტრფობის ქარ -ცეცხლის მჯერა
შეყვანა

Mamuka

Mamuka Ochiauri
ტუჩები დასაკოცნები ტანი ნიავი რხეული მუდამ ჩემი ხარ ოცნებით მე შენს მკერდს შემოხვეული

დაგიკოცნიდი მაგ მკერდს ანთებულს და წაგართმევდი ძალას ,არაქათს გულს მოგიტანდი გრძნობით ანთებულს მაგრამ შენ გული ვხედავ არა გაქვს

წლები ვერ გჯაბნის სულ არ ბერდები მიხვალ მოგყვები ჩუმი ოცნებით შენი მკერდი და შენი კერტები ქათქათები და დასაკოცნები

No comments:

Post a Comment