Thursday, November 18, 2021

სულ სარკე მეგონა! ავტ. ელგუჯა ციგროშვილი

 სულ ს ა რ კ ე მეგონა !

1 . ცხოვრების შარაგზას
მოვყვები ეული ,
არც ვინმეს მ ე ფ ე ვარ ,
არც ვინმეს მ ხ ლ ე ბ ე ლ ი ...
ძველებურად მიყვარს
მე , შენი ს ხ ე უ ლ ი , ~
მარად სანატრელი ,
ვერ საკარებელი .
2 . ახლაც მაბრიალებს
იმ ტრფობის ალები ,
გრძნობის გამხელას ხომ
ადრეც ვერ ვბედავდი ,
სულ ს ა რ კ ე მეგონა
მე შენი თ ვ ა ლ ე ბ ი , ~
რადგან შიგ ყოველთვის
ჩემ ს ა ხ ე ს ვხედავდი !
3 . მე ახლაც მორცხვი ვარ
და გაუბედავი ,
თუმც ფ ი ქ რ ი შემიჩნდა ,
მაქეზებს , მაწვალებს ,
ახლა რომ ჩაგხედო
თ ვ ა ლ ე ბ შ ი , ნეტავი ,
თუნდაც ა ნ ა რ ე კ ლ ა დ
ვაჩნივარ მაგ თ ვ ა ლ ე ბ ს ?
4 . ცხოვრების შარაგზას
მოვყვები ეული ,
უკვე ჩ ა ვ ლ ი ლ ი ა
ის მ ა ტ ა რ ე ბ ე ლ ი ...
მე კი ისევ მ ი ყ ვ ა რ ს
ეგ შენი ს ხ ე უ ლ ი ,
მარად მიუწვდომი ,
ვერ საკარებელი !
ელგუჯა ციგროშვილი .
17 . 11 . 2018 წელი .

No comments:

Post a Comment