Tuesday, May 23, 2023

გამოქვეყნებული ლიტერატურის სია - ელგუჯა ციგროშვილი

 გამოქვეყნებული ლიტერატურის სია:


გზა : საზოგადოებრივ-პოლიტიკური ჟურნალი : გაზეთ "კვირის პალიტრის" დამატება. თბილისი, 2023. 20 თებერვალი - 1 მარტი. N 8 (1185). 
დილის ლოცვა ; დაგინახე და... ; ემიგრანტული ფიქრები თელავზე.

ხორნაბუჯი : ლიტერატურული ალმანახი. დედოფლისწყარო, 2021. თებერვალი. N 10. გვ. 43 .,ეგ არი არაგველობა" არის შეტანილი ნეტავ?


ოლე : საზოგადოებრივ-ლიტერატურული ჟურნალი / მწერალთა ასოციაცია ლიტერატურული კახეთის გამოცემა. თბილისი, 2021. N 4 (51). გვ. 17-19.
ხიდი ხიდია! ; ვინ, ვინ გაგიბედა? ; რატომ? ; ხომ მოხვალ? ; წუთისოფელი ; იმ ქვიშის მშურდა... ; წარსული კივის! ; მე თვითონ ვირჩევ ; მაგრამ იცოდე! ; კოცნებს მოვიპარავდი...

,,ჰფიქრობ", ,,მელოდე", ,,მონატრება", ,,იმ ქვიშის მშურდა", ,,ფხოველის პაემანი", ,,შენს სამოთხეს შემაფარე", ,,წარსულთან ლაციცი", ,,წუთისოფელი", ,,სიყვარულსა მალვა უნდა", რომ არ მიყვარდე, ტომი 1. რედ. ირინა ხურციძე, თბილისი 2021წელი, გვ.127-136


ანეული : ლიტერატურული ჟურნალი. თბილისი, 2022. ივლისი. N 2(35). გვ. 29. 

ელგუჯა ციგროშვილის პოეზია / მაია დიაკონიძე.შემოქმედებითი პორტრეტი


ვკითხულობ ვაჟას ; ემიგრანტული ფიქრები თელავზე ; სადაც კი დავალ! ; მთისქალასთვის ლოდინი ; და ბევრჯერ მინდა! ; ლოდის მონოლოგი.
ანეული : ლიტერატურული ჟურნალი. თბილისი, 2022. ივლისი. N 2(35). გვ. 30-31.

,,მიყვარხარ", ,,თვალებში ჩამხედე", ,,ზაფხულის ღამე", ,,ბუმერანგი", ,,ყვავილებს ვადარებ", ,,ოქროს თევზი", ,,დამისიზმრე", ,,კოცნებს მოვიპარავდი", ,,შენ ჩემი ღარადელა ხარ", ,,წაგიყვან მთაში", ,,ღამე პარნასზე", ,,ჩემი რომი ხარ", რომ არ მიყვარდე, ტომი 2. რედ. ირინა ხურციძე, თბილისი, 2022 წელი, გვ. 57 - 66

,,სხვისთვი არ გასამეტარი", ,,ყასაბი და ხარი", ,,თუ...(რა საჭიროა)", ,,წუთისოფელი, როგორც აფთარი", ,,ზევსი და ლედა", ,,ვედრება", ,,მადლობა უფალს...", ,,იმედი", ,,განა არ სტკივა", ,,ფერები დააკლდა", ,,როს დადუღდება", ,,სხვისი მიწა", ,,შემოდგომური", ,,უთქვამთ წინაპრებს", ,,შემოეძარცვა", ,,სალაღობო(ჩემს თვალში)", ,, ხომ სულის გავლით",  ,,შენ დღესასწაულს", ,,ხალიბის გენს ვჭვრეტ", ,,ალავერდი", ,,გადიან წლები", ,,მოვფრინავ, ტკბილო", ,,წლები", ,,მუდამ ვფიქრობთ", ,,რაც შენ გიპოვე", ,,სფინქსივითა ვარ", ,,ცოდვის ნარჩენებს"; მინიატურული პოეზია, ტომი 2.  თანაავტორთა კრებული, რედ. ირინა ხურცძე, თბილისი, 2022წელი, გვ. 125-134

,,სადაც კი დავალ!", ჩემთვის იწყები, თანაავტორთა კრებული, პატრიოტული ლირიკა, თბილისი, 2022 წელი, გამოიცა ირინა ხურციძის თაოსნობით და ფინანსური მხარდაჭერით, გვ. 106-107

,,თოვდა და...", ,,წლები", ,,იუდა სხვა ჭრილში", ,,შობა", ,,მაგრამ იცოდე", ,,მოდით, ჩამხედეთ", ,,ფიფქები", ,,ყვავილთმწყემსი!", ,,ცრის", ლექსის აკვანი, ტომი მე-9, თბილისი, 2022 წელი, გამომც. ,,პოეზიელი", თანაავტორთა კრებული, გვ. 439-443

,,მალაღებ",  ,,ზამთარი დამასიზმრე", ,,სადაც კი დავალ", 21-ე საუკუნის პოეზია, ,,ავტორთა რჩეული ლექსები, რედ. თემურ ცერცვაძე, გამომც. ,,ქართული წიგნი", 2023 წელი, გვ. 163-164

,,ღამე ვაჟას ჩარგალში", ჩემო ძვირფასო, პოეზია, თანაავტორთა კრებული, თბილისი, 2023 წელი, გამომც. პოეზიელი, გვ. 49

,,თელავის ჭადარი", ფიქრები", ეგ არი არაგველობა!", ,,იმედი", ,,აღსარება", ,,ტი აამო", ,,სიზმარი", ,,შენა ხარ!", ლექსის აკვანი, ტომი მე-11, თბილისი, 2023 წელი, გამომც. ,,პოეზიელი", თანაავტორთა კრებული, გვ. 239-243

,,შენ დაიფარე", ,,მსურს", ,,მე ვარ ადამი, 21-ე საუკუნის ქართული პოეზია, სამოქალაქო, რელიგიური და პატრიოტული ლექსები, რედაქტორი - თემურ ცერცვაძე, გამომც. ქართული წიგნი, 2023 წელი, 

,,მგელი", ,,მე იმასა გთხოვ", მუზების ქარავანი, თბილისი, 2022 წელი, რედაქტორი და დამფინანსებელი — ირინა ხურციძე,  გვ.37-39

,,მე დავბრუნდები", ,,დრონი მეფობენ", ,,ფიქრები", ,,შემოდგომას მოუხდება", ,,სადაც კი დავალ", ,,მე ვარ ადამი!", ,,აღდგომის მადლია მთავარი", ,,წაგიყვან მთაში", ,,ვკითხულობ ვაჟას", ,,შენ დაიფარე!", წიგნი, ,,პოეტები საქართველოსი", ტომი მეოთხე, თბილისი, 2023 წელი, გვ. 510 -515 გვ. რედ. მანანა სამყურაშვილი, თანარედაქტორი: თენგიზ ფანცულაია

,ლიტერატურული მესხეთი" (2023 წელი, დეკემბერი, N13)

No comments:

Post a Comment