Tuesday, May 23, 2023

გამოქვეყნებული ლიტერატურის სია - მაია დიაკონიძე

 გამოქვეყნებული ლიტერატურის სია:

,,როდის, როდის...", ზღაპარი (ვაჟა-ფშაველას), ,,ნუთუ შეიძლება არ მიყვარდე", ,,დამისიზმრე", ,,შენი თვალები", ,,ხმას არ მცემ, დუმხარ...", ,,შენი ტყვე ვარ", ,,იქნებ და...", ,,ნუ მიმატოვებ!", ,,მთვარეო", ,,ერთი ქალი", ნეტავ, იმ დროს...", ,,ძალიან მიყვარხარ", ,,ვარსკვლავად დავრჩებით", ,,დალი ვარ, დალალდაყრილი", ,,უწყალო ყოფილხარ", ,,სიზმარში ვნახე"; რომ არ მიყვარდე, ტომი 1. რედ. ირინა ხურციძე, თბილისი 2021 წელი, გვ.137-146

,,ეს მე ვარ, ევა!", ,,მე მეგონა", ,,ვიცი, რომ მეძებ", ,,მუზა ვარ შენი", ,,ისევ გეძახი", ,,გავყურებ ქუჩებს", ,,იმ ღამეს მივხვდი", ,,სადა ხარ, ჩემო!", ,,ასე მითხარ", ,,სიყვარულის ღამე", ,,ჩემი სულის იმედო", ,,ნეტავ, რა წაშლის?!", ,,არ მინდა ძილი",,,სული ხარ ჩემი", ცეკვაც კი", ,,მზე ხარ, სიცოცხლე", ,,სალაღობო", ,,ლექსი ტკივილიანი", ,,მიყვარხარ"რომ არ მიყვარდე, ტომი 2. რედ. ირინა ხურციძე, თბილისი, 2022 წელი, გვ. 67 - 76

,,ჩემი ფუძე", ჩემთვის იწყები, თანაავტორთა კრებული, პატრიოტული ლირიკა, თბილისი, 2022 წელი, გამოიცა ირინა ხურციძის თაოსნობით და ფინანსური მხარდაჭერით, გვ. 104-105

,,ბებია", ,,მოგონებებიდან", ,,დიღმის ხიდზე", ,,ცრემლი", ,,ოჯახი", ,,რატომ?!", ,,იასამნისფერი ქრიზანთემები", ,,ავლა-დიდება", ,,გვირილების ველი", ,,გიგო", მინიატურული პროზა, ტომი პირველი, თანაავტორთა კრებული, თბილისი, 2022წელი, გვ.158-167

,,დედას", ,,პოეტს", ,,ისიც კი მესმის!", ,,სიმღერა" (სალოცავი ხარ ჩემი), , ,,ვხედავ, არავის ვჭირდობი!", ,,სიმღერა" (გაბრწყინდი), ,,ზამთრის ეტიუდი", ,,თუ კი დღეს არა", ,,გეტყვი", ,,ჩემი საქართველოა!", ლექსის აკვანი, ტომი მე-9, თბილისი, 2022 წელი, გამომც. ,,პოეზიელი", თანაავტორთა კრებული, გვ.434-438

,,მივყვები ქუჩებს", ,,მე შენი ვიყავ", ,,განა ასაკს ვმალავ?!", ,,ვიცი, გაწუხებ (ტერენტი გრანელს)",  ,,თუ გიყვარვარ", 21-ე საუკუნის პოეზია, ,,ავტორთა რჩეული ლექსები, რედ. თემურ ცერცვაძე, გამომც. ,,ქართული წიგნი", 2023 წელი, გვ. 161-162

,,ოდა თბილისს", ,,ლურჯი ბუშტი", ,,პიანისტი", ,,პაპა", მინიატურული პროზა, ტომი მე-2, თანაავტორთა კრებული,  თბილისი, 2023 წელი, გვ. 26-35

მინიმები, მინიატურული პოეზია, ტომი 2.  თანაავტორთა კრებული, რედ. ირინა ხურცძე, თბილისი, 2022წელი, გვ. 135-144

მინიმები, მინიატურული პოეზია, ტომი 3.  თანაავტორთა კრებული, რედ. ირინა ხურცძე, თბილისი, 2023 წელი, გვ. 173-182

მინიმები, მინიატურული პოეზია, ტომი მე-3, თანაავტორთა კრებული, რედ. ირინა ხურციძე თბილისი 2023 წელი, გვ.173-182

,,ტერენტი გრანელს", ,,გალაკტიონს", ჩემო ძვირფასო, პოეზია, თანაავტორთა კრებული, 2023 წელი, თბილისი, გამომცემლობა, ,,პოეზიელი", გვ.47,48

 ,,მინდა გესმოდეს!", ,,ახლა ვიგრძენი", ,,მეგონა მეძებდი", ,,სალაღობო", ,,შენ რომ მიყვარდი!", ,,თბილისო შენი ნატერფალი ვარ!", ,,ერთ კოცნას გთხოვდი!", ,,პოეტს!", ,,ჭიამაიას", ,,როცა...", ლექსის აკვანი, ტომი მე-11, თბილისი, 2023 წელი, გამომც. ,,პოეზიელი", თანაავტორთა კრებული, გვ.234-238

,,შენ რადა ტირი, ადამიანო", ,,ვერ ამოვზიდე", ,,მტკივა რიონი", ,,დაჭრილი ვარ ისრით", ,,ობლად რომ დარჩი",  გვ.135 -136, 21-ე საუკუნის ქართული პოეზია, სამოქალაქო, რელიგიური და პატრიოტული ლექსები, რედაქტორი - თემურ ცერცვაძე, გამომც. ქართული წიგნი, 2023 წელი,  გვ. 133-134

,,წინაპრების გახსენება", ,,ნეტავ, რა არის სიყვარული?!", ,,ჩემი ფუძე", ,,ერთით მეტი ვარ ყველაზე", ,,სახლო",,,ფანელის კაბა", ,,ქალი და სარკე",,დედაჩემს", ,,თუ კი მატირებ, მატირე...", ,,ქალი მოდიოდა ხიდზე", ,,მზეს(ხალხურ მოტივებზე), ,,ვისთ ის ვწერ ლექსებს?!", ,,ბიჭები მღერიან!"თანაავტორთა კრებული, ,,პოეტები საქართველოსი", მეოთხე ტომი, თბილისი, 2023 წელი, მთ. რედაქტორი - მანანა სამყურაშვილი, თანარედაქტორი - თენგო ფანცულაია, გვ.220-225

,,ამირანო!", ,,ჩაფიქრებული ხომ არ გაქვს?!", ,,ქარი და სარკე", ,,დედაჩემს თეთრი ხელები ჰონდა", ,,განა ასაკს ვმალავ!", ,,წინაპრების გახსენება", ,,ერთით მეტი ვარ ყველაზე", ,,ჩემი ფუძე", ,,სახლო", ,,შენ, კახეთო!", ,,სხვა ასეთი სადღა ვნახო?!",,,ქალი მოდიოდა ხიდზე", ,,ერთ დღესაც", გაზეთი ,,ლიტერატურული მესხეთი, სექტემბერი, 2023 წელი, გვ. 4, სტამბა ,,საარი", მთ. რედაქტორი - ავთანდილ ბერიძე

No comments:

Post a Comment