Saturday, September 16, 2023

პ ი ლ ა ტ ე სხვა ჭრილში, ავტ. ელგუჯა ციგროშვილი

 პ ი ლ ა ტ ე სხვა ჭრილში

1. ც ო დ ვ ა – ა რ ც ო დ ვ ი ს შუა ვქანაობ, –
2.000 წელია თითქმის...
,,პ ი ლ ა ტ ე მ ხ ე ლ ი დ ა ი ბ ა ნ ა ო! "
სხვისაგან — სხვაზე, ადვილად ითქმის!
2. გადამეფარა თვალებზე თალხი,
ჩემს სიტყვას მეტი არ ჰქონდა წონა...
რადგან ჯ ო გ ა დ თუ იქცევა ხ ა ლ ხ ი,
წამსვე გახდება ეშმაკის მონა.
3. ცრემლით ამევსო ორივე თვალი,
როს ცრუ მოფიცართ ტყუილზე ჰფიცეს,
ააბრიალეს სიცრუის ალი, —
თ მ ა იხოკეს და მკერდს მჯიღი იცეს.
4. ვერ დაუმტკიცეს ვერც ერთი ბრალი,
და ... მე ვირწმუნე მისი ღ მ ე რ თ ო ბ ა...
მაგრამ, ს ა მ ა რ თ ა ლ ს არა აქვს ძ ა ლ ი,
ვიდრე ს ა ტ ა ნ ა ბ რ ბ ო თ ი ერთობა.
5. ამ დროს არ ესმით სიკეთის ხმები,
გ უ ლ ი ს კ ა რ ი აქვთ გამოკეტილი...
ბ ო რ ო ტ ს ყოველმხრივ ეხსნება გ ზ ე ბ ი,
რადგან ღ მ ე რ თ ი ა უ ა რ ყ ო ფ ი ლ ი!
6 . მათ ა ვ ა ზ ა კ შ ი გაცვალეს იგი, –
ძ ე უ ფ ლ ი ს ა და თავად უ ფ ა ლ ი...
მე კი აღმოვჩნდი ბ რ ბ ო ს წინ მარტოკა,
ვით ე რ თ ა დ ე რ თ ი ჭ ი რ ი ს უ ფ ა ლ ი!
7. ,,ჯ ვ ა რ ს ა ც ვ ი, ე გ ე!"— როგორც გველები,
სისინებდნენ , რომ მისთვის მეგანა,
და ... დ ა ვ ი ბ ა ნ ე მაშინ ხ ე ლ ე ბ ი,
მართლის ს ი ს ხ ლ ი რომ ჩამომებანა!
8. სხვას ჰგმობს, ვინც თვითონ გასაკიცხია,
თავის მართლების იგავებს სთხზავენ,
უ ფ ლ ი ს ს ი ს ხ ლ ი რომ ხელებზე სცხია, –
ჩემს სუფთა ხელებს განიკითხავენ!
9. ვ ფ ი ც ა ვ! ი ე ს ო არ დამისჯია
და ერთგული ვარ ამ ჩემი ფ ი ც ი ს!
არ ვნაღვლობ, კ ა ც ნ ი როგორ განმსჯიან, –
ჩემი ს ი მ ა რ თ ლ ე უ ფ ა ლ მ ა იცის!
10. P.S. ც ო დ ვ ა — ა რ ც ო დ ვ ი ს
ზღვარზე ვქანაობ, – 2 .000 წელია თითქმის...
,, პ ი ლ ა ტ ე მ ხ ე ლ ი დ ა ი ბ ა ნ ა ო! "
სხვისაგან – სხვაზე ადვილად ითქმის!
ელგუჯა ციგროშვილი
ქ. თესალონიკი, 24 აპრილი, 2022 წელი
,,აღდგომა"

No comments:

Post a Comment