Tuesday, June 27, 2023

ხომ გიყვარვარ, ხომ გიყვარდი (სატრფიალო), სიმღერა დაწერა და შეასრულა გიული ერგემლიძემ

ხომ გიყვარდი, ხომ გიყვარვარ, ვგონებ მეტად შეგიყვარდე,

მე ერთადერთს, ვით მეგობარს, შენი სულის კლიტე მანდე,

ვით ნაზ იას ქარისაგან, უშენობით დამზრა ფრთები,

როგორც ჩემი სულის მშველელს, მეც ოდისევსს გელოდები..

რომ იფრინო, არა კმარა ხორციელი სილამაზე,

შემომიდექ როგორც ჭიგო და იზრუნე  უსურვაზზე,

შენი ჯიშის მე ვყოფილვარ, მე გაგიგებ, ვიცი, მხოლოდ,

მე მომენდე, მოსავლელად რომ არ დაგრჩეს ღობის ღოლო.

ციურ სხივებს ყველა ელის, როგორც მზიან განთიადებს,

და ფიქრები,  ოცნებები ჩვენს ნაზ სულებს ადიადებს,

ხომ გიყვარდი, ხომ გიყვარვარ, ვგონებ მეტად შეგიყვარდე,

მე ერთადერთს, ვით მეგობარს, შენი სულის კლიტე მანდე,

მაია დიაკონიძე

29.06.2023 წელი






შემოგიდექ, შეგიფარე, არ აგიგდე სიტყვა ბანზე,

ვინახავდი გულში თბილად შენს ფიქრებს და ლამაზ აზრებს.




 

No comments:

Post a Comment