Thursday, October 29, 2020

ჩემი სახლი (სიმღერა)

სადღაც დარჩა ჩემი სახლი,
ჩემი თბილი კერა,
მომენატრა, მომენატრა
ვარსკვლავების ცვენა,
დავბრუნდები მე ჩემს სახლში,
გამითბება მზერა,
ვერც ქარი ვერ შემაჩერებს,
ვერც გრიგალი, მჯერა.
მისამღერი:
ჩემი სახლი, ჩემი სახლი,
ჩემი თბილი კერა,
დავბრუნდები, დავბრუნდები,
დავბრუნდები, მჯერა.
შიგნით ტახტი ჩუქურთმებით,
კიდობანი ძველი,
ბებიების ნამზითვ ჭურჭელს
დასდებია მტვერი,
გარეთ ანწლი რომ ხარობდა,
ვიცი, ისიც მელის
და არაფერს და არაფერს
შეუცვლია ფერი.
მისამღერი:
ჩემი სახლი, ჩემი სახლი,
ჩემი თბილი კერა,
დავბრუნდები, დავბრუნდები,
დავბრუნდები, მჯერა.
აივანზე გაკიდული
ჩირის სუნი მახსოვს,
პაპაჩემის თეთრი ცხენი
იქვე შორიახლოს
და შორიდან გესალმები,
მიყვარხარ და გნატრობ,
უსათუოდ დავბუნდები,
დამელოდე, სახლო.
მისამღერი:
ჩემი სახლი, ჩემი სახლი,
ჩემი თბილი კერა,
დავბრუნდები, დავბრუნდები,
დავბრუნდები, მჯერა.

No comments:

Post a Comment