Wednesday, February 17, 2021

მე მაგ თვალების ჭირიმე (სიმღერა) შეასრულა მაია სიჭინავამ

 ზურმუხტთვალებში ჩაგხედე

და დავიბადე თავიდან,

რა ვქნა, ვაჟაუ, თუ ისევ, 

შენი ალერსი მომინდა,

თუ ვეღარ ვუძლებ შენზე ფიქრს,

თუ ვერ დავძლიე ეჭვი მე,

იმისი, ვინც შენ გინდა და

მზესავით ღიმილს ურიგებ.

სიყვარულს ვერ გავექეცი, 

ცაში ვცხოვრობ თუ მიწაზე,

ზურმუხტთვალებში ჩაგხედე,

მე მაგ თვალების ჭირიმე,

სიყვარულს ვერ გავექეცი, 

ცაში ვცხოვრობ თუ მიწაზე,

ზურმუხტთვალებში ჩაგხედე,

მე მაგ თვალების ჭირიმე,

ზურმუხტთვალებში ჩაგხედე 

და დავიბადე თავიდან,

რა ვქნა, ვაჟაუ, თუ ისევ

შენი ალერსი მომინდა.

თუ სიცოცხლეში ვერ მოგწვდი,

ვერ მოგიხვიე საბანად,

როგორც ჩიტუნა გეწვევი,

უდაბნოს გიქცევ ბაღნარად,

ბაღი-ბაღნარად.

სიყვარულს ვერ გავექეცი, 

ცაში ვცხოვრობ თუ მიწაზე,

ზურმუხტთვალებში ჩაგხედე,

მე მაგ თვალების ჭირიმე.

სიყვარულს ვერ გავექეცი, 

ცაში ვცხოვრობ თუ მიწაზე,

ზურმუხტთვალებში ჩაგხედე,

მე მაგ თვალების ჭირიმე,

No comments:

Post a Comment