Friday, January 22, 2016

ავტობიოგრაფია



                                                      ავტობიოგრაფია


     მე, მაია იოსების ასული დიაკონიძე, დავიბადე ქ. თბილისში 1962 წლის 11 დეკემბერს.
ვსწავლობდი ქალაქ თბილისის 127-ე საშუალო სკოლაში, შემდგომ საცხოვრებელი ადგილის შეცვლის გამო სწავლა განვაგრძე ქ. თბილისის 149-ე საშუალო სკოლაში, რომელიც 1979 წელს დავამთავრე და იმავე წელს ჩავაბარე ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში სახალხო მეურნეობის დაგეგმვის ფაკულტეტზე, შრომის ეკონომიკის სპეციალობით, რომელიც წითელ დიპლომზე დავამთავრე 1984 წელს. შემდგომ სწავლა განვაგრძე, იმავე სპეციალობით,  ასპირანტურის განყოფილებაში. 1984-1994 წლებში ვმუშაობდი საქართველოს სახალხო მეურნეობის დაგეგმვის და ეკონომიკის კვლევით ინსტიტუტში ლაბორანტის, უმცროსი, ხოლო შემდგომ უფროსი მენიერ-თანამშრომლის თანამდებობებზე. 1997-1998 წლებში ვიყავი ეკონომიკური მიმომხილველი ჟურნალ «ფინანსებსა» და გაზეთ «გადასახადებში». 2001წლიდან 2005 წლამდე ვეწეოდი პედაგოგიურ მოღვაწეობას ჰუმანიტარულ-ტექნიკურ ინსტიტუტში. 1997 წელს გავიარე TACIS-ის სახელმწიფო მოხელეთა მომზადების პროგრამა. ვარ 20-ზე მეტი სამეცნიერო შრომისა და სტატიის ავტორი. 
      ვარ გატაცებული პოეზიითა და მხატვრობით. 2012 წლიდან ვიბეჭდები ქართულ პერიოდიკაში: "მწერლის გაზეთი", "ქართული სიტყვა",  "ლიტერატურული მესხეთი", "ოლე". 2013 წელს მიღებული მაქვს კონკურს "შოთაობის" მესამე პრემია რელიგიურ თემატიკაში, 2017 წელს - მეორე პრემია, ვარ კონკურს "ემიგრანტის წერილი"- 2014 წლის ფინალისტი, ასევე კონკურს "ბერიკონი"-2015 წლის გამარჯვებული, 2017 წელს წმინდა ნინოს ფესტივალის ერთ-ერთი ნომინანტი, საბავშვო პროზაში კონკურს "ბუკნაჭოს" (2017წელი) მესამე პრემიის მფლობელი, ჩემი ლექსები გამოქვეყნებულია სხვადასხვა წიგნებში, ასევე გამოიცა წიგნები ჩემი ავტორობით, საყმაწვილო ლექსები, მოთხრობები, გამოცანები : "იოცნებეთ ყველამ" და ლექსების წიგნი "კოცნას მიგზავნის იასამანი" (2017)
     მყავს მეუღლე და სამი შვილი.



No comments:

Post a Comment